Heja sverige ikväll!!

Shattered Glass= bara såå bra låt!!

Vilken härlig dag det blev idag! Nationaldagen o allt:) Jag hade hand om köket idag på jobbet så jag dukade till sill lunch. Himla gott var det. Man såg vekligen hur alla bara njöt. Snapps o vin köpte jag igår så det blev ju ett plus i kanten, nästan alla skålade. Till kaffet drack de likör. Så mysigt:) Men vad slut jag är nu... hann inte ta någon rast för det var så mkt att fixa med o jag är ju som jag är o vill att allt ska vara perfekt, så då fick ja hoppa över den. Tror ingen hade någon rast idag men ibland får man bjuda på det:)
Nu sitter jag o funderar på om jag ska ta mig i kragen o duscha Cia. Hon är inte vit! Hatar när det regnar o det blir smutsigt ute, nästan att man drar sig för att gå ut med hundarna då. Loke är säkert minst lika smutsig med det synns inte på samma sätt.
Ikväll då... Jag o Lisa skulle äta tilsammans iaf o sen så ville Robin att vi skulle åka till Viktor. Var tydligen förferre där. Så så ser nog kvällen ut:)

Åh vad jag vill ha en riktigt myskväll! Känns som om vi bara går om varandra hela tiden. Jag jobbar kväll eller så jobbar han sent. Och nu den här helgen är han hos sin bror hela tiden o gräver om tomten. Känns bara som om det är i sängen innan vi somnar som vi hinner umgås med varann. Snart är det ny vecka o det ska bli ändring på det!! 
Brukar titta på det lilla meddelandet han har skrivit på tavlan där det står "jag älskar dig elin, du är den enda för mig" o då blir jag varm i kroppen o kan hålla ut lite till:)
Älskar dig såå mycket!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback