Fredag

Ja då ver det en ny dag att ta tag i då, haha. Vad ska man göra med den??

Dagen startade me att Robin väckte mig(som vanligt när han åker till jobbet) men det får han gärna göra, mysigt me en liten hejdå puss;) fast morgon andedräkten inte är så mysig. Haha. Sen var det bara att kli va upp eftersom hundarna börjar föra liv när man börjar röra på sig i sängen... Blev en liten promenix i morgonrock, kallt va det kan ja lova.
Sen kom bror min o Ines upp en sväng o pratade en stund. Dom ska åka upp till sälen idag, jag vill oxå!! Men det dröjer inte så länge tills ja o Robin ska åka, Jiiippi. Hoppas hoppas Viktor ta me sig nån.. annars har jag två villiga kandidater, haha. Hmm vilka kan det vara..=)

Nu får faktiskt våren komma snart!! Jag vill ha lite värme o sol! Man är ju så blek att man knappt vågar titta på sig snart!

Igår satt jag o tittade på när peace&love är i år o det är 22-27 juni. Flickor vi måste åka igen!! Var så himla skoj sist. Hoppas det är liiite bättre väder i år bara. Vi lär ju boka snart!

 


   
PEACE&LOVE 2008♥

Ikväll blir det lungt. Jag ska upp till mina föräldrar på middag. Ska bli jätte mysigt. Var länge sedan jag var där nu. Ska bli kul att se Cias min när hon får träffa alla de andra hundarna.
Jag skulle hitta på efterrätten till ikväll... hmm vet inte riktigt vad ja ska hitta på. Till alla hjärtans dag gjorde jag en hallon cheesecake som blev jätte go. Får nog bli den tror ja.



Cia igår kväll, såå söt o mysig!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Billiga designer till salu på min blogg=)

2009-03-13 @ 13:48:49
URL: http://designbyristo.blogg.se/
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Tack för ditt bud! Du har dock blivit överbjuden nu så ta dig en titt regelbundet tills tiden går ut om du är intresserad av att vinna designen :)



Mvh Mimmi

2009-03-13 @ 17:22:07
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback