GRATTIS

GRATTIS ÄLSKLING!! Idag fyller Robin 22 år. Nu är vi lika gamla;)
Skulle ha velat ha honom hemma idag. Var så mysigt i morse. En slödag i sängen hade jag inte sagt nej till!!
Men så har man ju dom här två vild djuren som börjar bråka så fort dom hör man e vaken....suck

Nu äntligen har Cias öra rest sig!! Blev såå glad när jag såg det. Va lite orolig för att det inte skulle göra det för då är det ju inte så skoj att ställa ut henne sen. Får får man väll men inte roligt att alltid få ned slag på örat, men nu är det fixat:)


Hon har börjat få så lång nos tycker jag. Kan hon inte bli full vuxen snart!! Då kommer han att bli såå fin:)
Men va gla ja blev för örat!!

Nu ska jag baka en kaka till vin vän Karin. Hon skulle komma förbi sen o fika lite me mig:) Måste ju ha nått att bjuda på. Lollo har ju ätit upp alla bullar som ja hade bakat;) haha

Grattis igen älskling!! Längtar tills du kommer hem. Det väntar en liten överraskning på dig här;)
(eller kanske två)

Älskar dig såå mycket!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback