Ojojoj..

Nu ni.. haha har jag riktigt tråkigt. Jag som har sagt att jag aldrig ska skaffa blogg och tycker det är töntigt me dom som skriver det... haha nu trillade jag dit. Får se hur trogen bloggare jag blir:) Men va svårt det va o första hur man gör...

Nu är jag inne på min andra vecka som "mammaledig" haha. det börjar bli lite tråkigt faktiskt. Man kan ju inte gå ut o gå nå längre sträckor direkt me lillen. Loke längtar nog efter en riktigt lång promenad, stakarn.



I tisdag o igår shoppade jag o Lisa lite grann, så skoj! Nu är min lägenhet jätte fin. Ändrade om lite i köket, köpte nya gardiner o tavlor o vips så var det ett nytt kök:) Det blev jätte mysigt! Och tack pappa o Lisa för att ni hjälpte mig bära ner det bökiga skåpet för trappen.
Igår tittade jag även på båda avsnitten på så ska det låta, älskar programmet. Brolle o Jill Johnsson är ju såå bra. Robin ville gå o se Brolle, får se om vi får tag i billjetter HOPPAS!!

Vad hönder idag då...hmm Ska försöka ta mig in till stan o fixa boxer kort till mig, Lisa o Ines. Börjar bli jobbit att bara ha ettan, tvåan o fyran. När man inte har värsta snabba internet heller så är det dryyygt!


  
Cia ligger alltid i mitt knä o sover när ja äter frukost, myshund!!

Nu ska jag klä på mig o gå ut o hjälpa min far me något som han vill ja skulle göra..


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback