Jobb Söndag

Har precis kommit hem från jobbet. Tog på mig ett extra pass. Skönt me lite mera stålar eftersom ja har varit ledig 2,5 vecka. Man går ju miste om OB då. Men vilken tråk dag det va!!! Älskar mina riktiga jobb helger. Allt bara flyter på o vi har roligt hela tiden me varann. Men nästa helg då är det eliten som jobbar (citat från Marin)=)

Fredagen blev VÄLDIGT lugn, haha. Vi åt pizza me Lisa o sen skulle vi se lite film. Men det slutade me att båda somnade. Jätte mysig kväll, eller inte. Ja skulle ha följt me Johan o Lisa ut ist. Dom hade ju haft såååå roligt som
 Johan sa, haha.
Igår så vaknade jag halv 6 av att den lilla terroristen (mitt nya namn på Cia) stod o gnällde o ville att ja skulle stiga upp. Släpade mig upp ur sängen strax efter 6, för då hade Cia fått i gång Loke me. ÅÅÅÅÅÅhhh säger ja bara. Men det blev ganska skönt iaf. Loke o ja tog en lång promenad där vid 7 kvisten. Har nog aldrig varit ute o gått så tidigt.... Mysigast va när vi kom tillbaka så kunde ja krypa ner under ett varmt täcke, härligt säger ja bara! Sen vid tolv tiden åkte vi till Salabacke. Robins mamma o pappa + syskon o respektive, moster o mormor kom för att fika. Eftersom Robin fyllt år. Blev smörgåstårta o min kladdkaka, mmm va gott det va. Sen åkte vi hem hit för att lasta ur alla grejer + Robins platt TV. Den är så stor i min lilla etta. Robin o lillebror Lasse var ju bara tvugna att spela lite innan vi åkte till Viktor. Eftersom ja skulle jobba idag så fick ja köra:( Men det blev en väldigt tidig kväll. Tror vi åkte hem redan vid 11 från Viktor. Jag va såå trött eftersom ja gick upp 6 på morgonen.
Ikväll blir det mys middag med älsklingen♥ Måste bara komma på nå gott som vi ska laga.
Sen ska vi spela spel...haha



Det finns inget bättre än du Robin o jag älskar dig så mycket!
Du är bäst!!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback