Lördag

Så himla skön dag det har varit idag, och bättre kommer den bli:)
Jag åkte ut till jobbet på förmiddagen o fikade lite. Var jätte skoj att träffa alla igen + alla tanter o gubbar. Saknar faktiskt dom lite:) Men nästa vecka på fredag börjar ja jobba igen. Ska bli skönt! Tänk dom som inte har något jobb som bara går hemma hela tiden, usch så tråkigt! Inte för att jag har så roligt  jobb  i sig men det är ju alltid ett jobb o jag älskar människorna som jag jobbar me. Det vore inte så skoj utom dom!!
Synd bara att Ullis inte jobbade, har inte träffat henne på jätte länge:( Men klart att hon ska va ledig o heja på killen sin i sirius. Håller tummarna för er ikväll killar=)

Sen efter dalby så åkte ja o handla me mamma o Lisa. Poppade melodifestivalen låtar hela vägen. Man måste ju komma i stämmning inför kvällen, haha. Sen blev det lite lunch me Robin.

Ikväll ska ja o Robin på middag hos mina föräldrar. Allihopa utom Johan o Ines, som är i sälen(lyllos er). Sen blir det schlager kväll hemma hos mig:) Anna, Lisa o Lollo kommer förbi. Kommer bli mys!! Längtar!!

Nu väntar jag på att Robin ska komma in från promenaden me Loke. Är så ensamt o tyst här...
Cia bara ligger o sover o sover, var nog lite jobbigt att vara på dalby idag. För mycket människor överallt tror ja nog hon tyckte, skruttan min:)

ÅHH jag är så taggad inför kvällen!! Whiiiee

Kommentarer
Postat av: Lollo

hallåhallå i stugan! :D nu har jag vart lite nördig och skrivit lite i min tönt-blogg, haha! de va jättemysigt igår, synd att man va så sjukt trött bara.. somnade på en gång när vi kom hem sen! Pusspuss lollo

2009-03-15 @ 17:00:39
URL: http://svealollo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback