Tråååk..

Idag finns det inget att göra... Jag går bara hemma o har tråkigt. Nu längtar ja faktiskt till jobbet!! Men imorgon så börjar det ju igen:) Trodde aldrig att jag skulle längta till jobbet, haha:)
Har varit ute på promenad precis, blev ju fint väder idag me:) Fast det blåser, usch. Cia börjar vänja sig att va ute nu. Vi gick faktiskt upp till mina föräldrar o vände. Tränade lite me att gå i koppel, men det var ju ingen höjdare tyckte hon. haha. Gick lite bättre på vägen hem.
Vill att Robin ska kommer hem nu! Är inge skoj att va hemma själv. Han skulle plocka ner sin platt TV i helgen o ta hit den:) Wiie det blir skoj. Min gamla burk är ju så stor o klumpig. Men anledningen till att han tar hit den är nog att han inte kan spela ps3 här på min gamla sak. Men det gör ju inget. Allt blir ju till min vinning:) haha.
Igår kväll gjorde jag jätte go mat! Köttfärslimpa o brunsås, mm va gott det va. Robin satt härom dan o tittade i kokboken på va vi skulle köpa hem för mat. Då blev vi så sugna på köttfärslimpa. Har nog inte ätit det sen ja bodde hemma tror ja.


Just nu ligger Cia o värmer sig i solskenet! Visst ser det skönt ut:)


Loke vill gärna visa upp hur duktig han har varit:)
Kortet är tagit i januari här hemma.
Pappa o jag var ute en sväng o det blev ju lyckat:)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback