Älska Spotify

Ledig dag idag då:)
Klockan är redan snart ett o jag har hunnit med massor..

•Promenad nästan till Ramsta o tillbaka
•Besök hos doktorn
•Stor handling på IcaMaxi
•Städat hela lägenheten
och nu håller jag på och väntar på att min bulldeg ska jäsa färdigt:)
Haha förstår nästan varför Viktor kallar mig tant nu, jag håller ju på o bli värsta bull-mamman nu, haha

Så himla skönt att få prata ut med dig igår vännen! Känns som om en sten har släppt från hjärtat. Så himla konstigt det kan bli ibland. Kan inte annat än att skratta åt hela situationen nu. Vakten som stod o slet i oss måste ha trott vi va helt veck i skallen, haha. Ja ja men skönt att vi inte är arga på varann längre iaf.
Vänner föralltid!!

Kommentarer
Postat av: anna

jamen det är ju så det ska vara, man måste kunna skratta åt hela situationen efteråt :)tur att ingen av oss gillar bråk..dröjer förhoppningsvis innan det händer igen. älskar dig vännen!

2009-05-20 @ 15:33:28
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback