Drömmarnas natt

Herre gud va dåligt jag sovit inatt. Har vaknat av någon konstig dröm hela tiden. Men det roligaste är att jag kommer ihåg alla, brukar ju oftast glömma den på en gång annars. Först var det såklart om bilen:) haha, men mindre roligt var att jag råkade backa in i trottoar kanten( var sääkert för att Robin höll ett tal igår kväll om att "köper vi en bil tillsammans så håll ut från trottoarer och kör försiktigt" killar o deras bilar åhhh). Sen drömde jag om thailand med Lisa i vinter, så nice det ska bli:). Sen var faktiskt Micke med i en drömm oxå, måste vara för att han ringde igår. Svarade dock inte för aldrig säger han nå vettigt... måste var jobbit att gå o vara bitter hela tiden.
Nyss nu ringde Kim o frågade om jag ville jobba på ett fik, haha. Fiket där han alltid fikar på ville ha personal. Det orkar jag inte:) visst att det skulle vara bra me lite extra pengar men orkar inte.

Nu ska jag klä på mig o dra mig ut till dalby på en utbildning. Den skulle handla om demens sjukdomar så den är nog nyttig att gå på:) Efter det är sommarfesten, får se om jag orkar stanna på den. Min lediga dag idag ju så igentligen har jag noll lust att åka till dalby men men.

Efter att Robin slutat jobba så ska vi åka till bilfirman igen, wiiiee!!

Kommentarer
Postat av: emely

Men om du skulle börja svara när han hör av sig istället så får du ju reda på vad han vill, för det är ju vettigt för honom..

2009-05-27 @ 10:05:04
Postat av: erika

hihi ja jag badade faktiskt 3 gånger! fy satan vad kallt det var! men såå värt de, haha. jo de e bara rba med mig:D längtar till helgen bara, mest för att de bara är helg:) ska nog ut fre och lör annars vet jag inte. vad ahr du för planer?:D pussis

2009-05-27 @ 12:43:53
URL: http://pieceofella.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback