Kan inte sova...

Usch vad svårt det var att somna om idag. Robins väckar klocka ringde nog vid fem tiden o sen kunde ja ju bara inte sova igen. Gick ut me hundarna en sväng o nu sitter ja här... Ska väll äta lite frukost snart iaf. Tog mig friheten att beställa en klänning på hm.com. Typiskt mig, har ju inte råd igentligen.... men alltid skoj med en fräsch sommar klänning:)
Idag så har hela dalby planeringsdag på hagundagården. Marin skulle hämta mig vid halv nio tiden nån gång. Blir säkert skoj! Kul att göra nått annat för en gångs skull:) Sen ikväll så ska vi åka o fira Pontus som fyllde år igår. Han skulle bjuda på tårta o det säger man ju inte nej till! Efter det så ska vi ta det där efterlängtade biobesöket:)

På tisdag nästa vecka börjar valpkursen:) Ska bli sååå kul!

Nej upp o hoppa alla nu som ligger o sover. Kan inte jag sova så ska inte ni det heller!!!!!

Kommentarer
Postat av: emely

Nej exakt, ingen bitterhet här inte :)

2009-05-14 @ 07:28:39
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback