Lite långt mellan dagarna här va

Tisdag eftermiddag o jag är redan slut o längtar efter helg... Känns inte som om det precis varit helg.
Fredagen var lugn, satt själv i min ensamhet o njöt:) Haha. Läste en bok faktiskt, var länge sedan kan ja lova. Jätte bra bok! Lördagen så for vi till Andreas o började riva hans hus. Var såå roligt att få förstöra. Usch villket äckligt hus det var, fukt skador o rått skit överallt förstår att dom vill bygga nytt. Vi var där hela dagen o sen till kvällsingen så drog vi hem o duschade lite o svidade om o sen bar det av till Joel o Rebecka. Blev lite schlager tittande o mkt alkohol.... Fy hade nog min värsta fylla någonsin tror jag. Usch vad dåligt jag mådde. Anna o jag blev till och med osamms. Fy vilken kväll alltså! Ikväll ska jag o Anna iaf reda ut alla missförstånd, känns som om det behövs! Vänner för alltid hjärtat:) Söndagen bestod ju såklart av fylle ångest o huvudvärk... mådde antagligen som jag förtjänade... Vi var iaf förbi Andreas lite o tittade på hur långt dom kommit me rivningen o sen blev det en husvisning oxå. FAN SÅ FINT HUS!!! Verkligen mitt drömhus! Men så sjukt mkt folk det var därdå:( Blir nog svin dyrt det där... får se. Anton o Johanna var även där o tittade:) Sen på söndagkvällen o måndagkvällen så rensade vi det sista i Robins lägenhet, så nu är allt borta. Blir flyttstädat idag o på måndag flyttar den nya tjejen in. Skönt för han att bli av med den:) Så nu kan man säga att vi är sambos på riktigt:) Känns otroligt skönt! Förresten så när vi va i salabacke igår så träffade jag på en tjejkompis o hon avslöjade att hon skulle få barn! Herregud va roligt!!! Helt sjukt att 86:orna börjar skaffa barn.... Kims barn ska döpas på lördag. Vad köper man i doppresent!!???!! Har ingen aning tror ja får ringa o fråga vad dom behöver, jätte svårt det där ju.

Nu ska jag lägga mig på soffan o försöka varva ner lite. Hatar att jobba 7-16 man blir så sjukt trött o nu har jag ju jobbat så både igår o idag... men nu är jag ledig ons, tors:)

 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback