ny dag, nya tag

Godmorgon! Usch är uppe halv åtta på min lediga dag, illa det. Robin klocka ringde kvart över 4 i morse, såklart att man vaknade av den. Men sen så mös vi lite o somnade om, haha. Robin vaknade igen sen när chefen ringde o undrade var han var. Han skulle ju va tidigare på jobbet idag för att det skulle komma nå lastbilar me jord (eller hur det nu var). Stackarn bara flög upp ur sängen. Han skulle jobba över idag igen:( Hatar det!

Nu snart ska jag skjutsa min mor till jobbet för hennes bil har lagt av. Precis lagom tycker jag för på fredag får hon ha min golf. På fredag klockan 11 hämtar jag nya bilen!! Om det är löst sig med Robins lägenhets lån vill säga. Förstår mig inte på det där men man tycker ju att det inte vore så svårt att få bort lånen nu när han har betalat in alla pengar på lägenheten, men men. Efter jag skjutsat mamma så blir det stor handling på IcaMaxi. Älskar att handla tidigt för det är bara gamlingar som är där då, och jag:) hahaa.

Nej nu ska jag fixa håret liteeee. Ducshade det innan jag la mig igår så ni kan ju tänka er hur det ser ut nu, oooo. Beställde även klipptid igår tills på måndag. Har inte klippt mig på ett halvår tror jag. Känns att det är risigt i topparna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade han fast ränta så måste han betala en del av den, inte så lätt som att bara betala in det och så är det löst.

2009-05-28 @ 21:09:16
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback