Sverige till FINALEN

Jag höll tummarna så hårt för Malena o så gick hon vidare:) Schlager tönt jag är, haha. Men nu blev ju melodifestivalen värt att titta på! YES!!

Idag har det varit jobb jobb jobb:( Men dagen har varit jätte bra faktiskt. Nya gubben som flyttade in i måndags är hur sööööt som helst! Hans fru bor på övervåningen o dom är så kära! Igår hade han sagt till Marin...
-Har du träffat min fru Viola?
Hon svarde
- Ja det har jag.
Han sa
- Visst är hon fin!.
Helt underbart att man kan vara så kär efter 62 år som gifta. Gammal kärlek rostar. Så vill jag oxå ha det men jag vill aldrig bo på hem, usch! När man ändå inne på kärlek så måste jag säga att jag läste Emelies blogg idag. Micke o hon har 8 månader nån dag här o jag måste säga Grattis. Ni verkar passa bra ihop även om jag hade svårt för er i början men det är väll inte så konstigt. Håller tummarna för er. Men jag tycker inte att det är att slösa bort 6 år för... det tycker jag inte. Men det är ju jag det. Lycka till iaf:)

Imorgon så ska jag o Robban gå på bio. Vi har planerat det ett tag nu men vi kommer ju aldrig iväg!!! Så nu bokade vi biljetter så vi måste åka, haha. Ska bli skoj:) Kommer dock inte ihåg vad vi skulle se... Men ja ja. Blir´la mys♥

Farfar är tydligen jätte dålig nu, stackarn. Nu får man ingen kontakt med honom alls o han varken äter eller dricker. Usch vad jag tycker synd om honom. Varför kan han inte bara få somna in o slippa ligga som ett vård paket. Det är inte ett värdigt liv. Älskade lilla farfar. Pappa är inne hos honom varje natt nu. Farmor sitter hos honom på dagarna. Skönt att han aldrig behöver vara ensam för jag vill inbilla mig att han vet att dom är där o håller han i handen.

Älskade lilla farfar.
Så här tänker jag minnas honom. Pigg, glad o väldigt snäll!

BTW VET NÅGON VAR MAN KÖPER HÅR SNODDAR UTAN METALL SPÄNNE???
MIN SISTA RÖK IDAG... HAR LETAT MEN VET INTE VAR DOM FINNS!



Kommentarer
Postat av: emely

Tack! :)Inte trodde man att du skulle säga nåt sånt, men ack så fel man hade. Klart jag förstår att du hade svårt för oss i början, så blir det nog för alla nångång! Och jag måste nog säga att jag slösade verkligen bort 6 år, mådde mest dåligt när jag var tillsammans med elias! Ytterst få bra dagar hade vi. Men men så är det!

Ha det bra, så kanske vi ses nån dag framöver, you never know! :)

2009-05-13 @ 19:03:31
URL: http://eemely.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback