Titta vad jag lyckades göra själv:)

Måste säga att jag är lite stolt! Blev ju inte nån direkt avancerad design men jag har gjort den själv:) Tog hela morgonen ska jag tala om, haha. Har t.o.m glömt o äta frukost så det gör jag nu:) Illa när man glömmer att äta, haha.

Gårdagskvällen va super:) Det var jag, Anna, Lollo, Petter och en ny tjej som gick dubbelt som hette Isabella. Allt bara rullar på när man är ett bra gäng som jobbar. Lollo o jag tog även våran planerade tjuvrökning, haha. Vi fick även reda på att den tanten som dog förra veckan, i hennes rum flyttar en gubbe in på måndag. Fort går det. Nu kommer det även bli lite kärlek på dalby:) Gubben som flyttar in hos oss har sin fru på andra avdelningen. Hur sött är inte det! Hon sa det igår att "jag kommer o springa o fria hela tiden" så söt!

Idag ska Robin skriva papper med den nya köparen till hans lägenhet!!! Jippi. Vad fort det gick. Mäklaren la ut en stor visning förra veckan och i söndags så hade dom den och idag skriver dom papper och den sista den här månaden flyttar dom in.... Snabba puckar. Så nu lär vi ju flytta ut hans saker snart, inte för att det är så mkt kvar men.
Förstår inte hur jag ska överleva helgen!! Robin åker till Lindesberg på fedag efter jobbet o kommer sen hem på söndag kväll. Tur att jag jobbar hela helgen så det inte blir så ensamt!!! Eller otur egentligen för hade jag varit ledig så kunde ja ju ha följt me... men äsch mina raggar dagar får vara över, haha. Inte för att jag precis ha kallat mig raggare nån gång men... Vi pratade om power meet för nån dag sen o det här året blir först året på 5 år som jag inte är där. Den traditionen fick dö med förhållandet. Bra det! Känner att man vuxit upp ifrån att supa konstant i 4 dagar o va allmänt dreggig. Nu i maj är det 1 år sedan som jag o Micke bröt upp för sista gången. Va fort tiden går. Synd bara att man inte kan vara vänner...

Nu ska jag ta en sväng ut me mina underbara djur. Igår när jag gick me dem så gick Mimmsan me oxå, sötnosen! sen vid halv tre så ska jag vara på personalmöte på dalby. Efter det så ska Robin hämta upp mig o vi ska då åka till hans föräldrar på mat. Blir en en liten lagom dag sådär!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback