Väntar o väntar o väntar....

Ingela är inte den snabbaste, haha. Ska bara handla, ska bara tanka o plus på det ska hon försöka leta rätt på Robin kvitto på soffan innan hon kommer hit. Vi ska åka o prov köra bilen för Robin var tvungen o jobba över ikväll. Då får mamma hans ställa upp, liten bak tanke var det nog eftersom hon är en hejare på att pruta:) Haha.
Kom nyss hem från dalbu oxå. Ullis o Mikaela är silviasystrar= utbildade inom demens, så dom hade en lite utbildning för oss. Jätte bra! Känner att jag fick reda på mer än vad jag visste innan.
I helgen så ska jag o Cia på utställning i södertälje. Ska bli jätte skoj:) Mikaela skulle ställa ut flera hundar så det kommer bli full bil. Tur att han precis köpt en större:) Så nu kommer det bli hård träning med Cia. Tur att valpkursen började den här veckan oxå så man kan få lite tips.

Emely -Jag vet vad han vill o han vet att jag har slängt västen! Vill han prata så får han vara trevlig.

Kommentarer
Postat av: emely

Men micke vet inte att du har slängt västen, men du skulle ju bara kunna dra iväg ett mess och säga det så han vet! :)

2009-05-27 @ 16:08:36
Postat av: emely

jepp hörde det!

2009-05-28 @ 00:29:02
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback