Freeedag!! Wihoo

Är alltid så skönt!
Även om man inte ska göra nå speciellt ikväll men det är ändå skönt att det är helg:)

Just nu håller ja på och lagar mat. Klyftpotatisen är inne och köttet ligger på skärbrädan. Sen blire pepparsås och wookade grönsaker til, yummi.

Idag blev det en tripp till Fullerö me Lollo och Pontus. Trevligt värre! Vart lite snopen när Pontus ringde och frågade om han fick följa me, hade ju lixom frågat på skoj. Killar brukar ju inte vilja åka dit direkt. Kul att han följde me iaf:) Jag köpte en as snygg ljuslykta (dock inte till mig...), ett hjärta till mina bokstäver och ett ljusfat till mamma. Jag var duktig faktiskt och spenderade inte allt för mycket (ovanligt). Lollo hittade ett jätte fint ljusträd som hon skulle ha i hallen, kommer bli sååå snyggt:)

Idag fick jag en till bokning på partylite, whoo! På måndag har jag min första egna visning. Är lite pirrigt. Prata inför en massa okända människor. Måste öva lite på mitt tal:) Jag ska iaf till Elin Jonsson (Joel och David Erikssons syrra) i Vänge. Blir ruuuligt!

(haha nu gjorde R ett mål på NHL ps3, skappligt nöjd, haha)

Nu ska jag steka min biff:) Funderar på att göra den till en pepparbiff, hmmm. Det är ju gott:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback