Grattis Johan!!!!!!

Idag skrev lille bror Johan på pappret till huset i skärfelten. GRAAAAATTTIIISSSS!!!! Gud va skoj för han! 14 januari får han tillgång till det, jiiisses det är ju inte långt dit nu när tiden går så fort. Jag vill oxå ha mitt hus NU! Är bra avis alltså... Han kommer ju ha pool oxå den där skitungen. Ja jag vet ju iaf var jag kommer spendera min sommar iaf, hehe.

Nu ska jag börja me maten för Robin kommer hem snart. Han har beställt sjömansbiff så det tänker jag göra:) Annars kommer kvällen bli lungan för våran del. Idol mys i soffan bara lixom, gillar´t! Sen imorgon blire förmodligen partey och i morgon fyller lilla pappsen år me.

Trevlig helg alla fina!!


ååå jag är så glad för jag satt precis och räknade ihop alla mina partylite visnigar och jag har sålt för över 19000 och haft 4 kvalificerade visningar. Så nästa månad kommer jag få ett presentkort och en skiiiit fin lykta från nya vårkatalogen, wiiiieee.
Jag är bäst!!!
hahaaa


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback