Home sweet home

Hemma från jobbet nu då, eller ja jag slutade halv 2 så har ju varit hemma en stund. Var in till IcaVäst nyss och hämtade mitt partylite paket. Beställde lite fler ljuslyktor för ett presentkort som jag fick när jag blev konsult. Det är så roligt nu för nu har man fått en liten mer personlig känsla på sitt visningsbord. När man själv tycker om de lyktorna som man visar så säljer man nog mera.

Pappa var här för en stund sen. Han har hämtat hem farfar alla vapen som han hade. Jag ska ta över hans älgstudsare har jag tänkt. Är lite roligt att använda den bara för att farfar har haft den så mycket. Hoppas den bringar tur:) Måste lämna in den bara för den är för lång och för låg i kolven för mig. Sen är det bara att skjuta:) Pappa hade skjutit en ko och en kalv idag i Lagga. Grattis till han:)

Nu börjar det suga i kistan. Åt bara en liten grillad hamburgare till lunch på jobbet. Men gott var det, gick tyvärr inte hem hos dom boende med grillad korv och hamburgare. Tror inte de är riktigt vana med att äta med händerna... Gamlingarna!
Imorgon skulle jag igentligen ha jobbat kväll men Ines ville så gärna jobba så hon fick ta mitt pass. Tycker det är hel knasigt att jag har fått en fredagkväll innan ledig helg. Vadå fredagkväll är inte det helg lixom. Ska man jobba varannan så ska man! 

Nää nu ska jag börja diska allt sen igår kväll och sedan börja med min köttfärsbiffar:) Just det kvällen igår var jätte mysig. Mamma, moster, Lisa och Lollo kom. Älskar verkligen alovera produkterna! Jag införskaffade en ny gelly (som jag fick som värdinnegåva för övrigt), en as bra tvål enligt Lollo och sedan det där super braiga lepsylet  som jag hade förut men tappade bort. Bra men dyyyyrrr kväll... Jag som skulle spara min pengar... så bra gick det med det...



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback