Jaaaaaa!!!!! Fyyyy fan vad härligt!!!

Nu är THAILAND resan bokad och betald!!!!
Fyyyy vad vad underbart!!
Den 27 januari åker jag och Lisa dit. Farmor åker redan den 16 december. Lyllosen men man har ju ett jobb att sköta sååå det går ju inte att åka me då. Men 3 härliga veckor kommer vi vara där!!! Lovley!!
Jag längtar dit mer än till julafton till och med, haha! Jag som älskar julen, men thailand kommer vara bättre!!!!

Hur fasiken ska jag kunna vara utan min babe sååå länge. Undrans det ja... Men nä usch nu tänker jag inte tänka på det. SOOOLLLL, BAAAD och PARAPLY DRINKAR tänker jag bara tillåta mig själv att tänka på:)

  
LÄNGTAR!!!!!!



Nu ska jag gå och stoppa i mig alvedon och krypa ner i sängen. Hoppas feber har lagt sig tills imorgon. Hatar att må så här, varm och kallsvettig! Not fun!

Inatt kommer jag sväva på små rosa-thailands-moln

Sleep Tight!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback