Livet är bra underbart!

Ibland är bara allt så lätt och livet känns så bra! Jag har allt man kan önska sig och vill ha. En underbar pojkvän som jag älskar mest överallt annat och som jag vet gör det tillbaka. Kan inte leva utan dig Robin!!
Vi är mitt i livet och har allt framför oss. Så himla spännande tid det kommer bli!! Vi ska börja bygga vårat dröm hus och så småning om skaffa familj (hoppas haha). Allt är som jag har drömt om sen jag var liten! Bara den där vita klänningen som fattas... haha.

Har aldrig känt så här förut! för någon eller något! Heelt underbar känsla! Blir så glad när jag tänker på allt som vi har framför oss, både mot- och medgångar. Vi mot allt känns det som!

Trodde aldrig att jag kunde bli så här lycklig!!

Vi har det bäst och är bäst!






I WILL LOVE YOU
TOO THE END


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback