Nya planlösningen som vi har ritat:)

Måste ju visa:)


Vi satt igår och ritade om lite. Är så kul!!! Ändra om och flytta väggar så som vi vill ha det:) sen om hus firman tycker att vi har flyttat väggarna helt galet, ja det åter står ju att se:)

Vi ändrade iaf om vårat sovrum (längst upp till höger). Tog bort ett sovrum och gjorde det ena badrummet större så man får plats me stooort badkar och bastu. Sen fick ju jag en walking-closet oxå:) intill sovrummet eller ölkyl som Robin sägger, haha. Såg nu att Robin även ritat lite i köket. Liiite oproportionerligt eller vad, haha men så kommer det se ut på ett ungefär, me spisen mitt i köket. Fiiint va??? Älskar´t!

Nu ska jag sussa!
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lollo

RING MIG när ni flyttar in så kommer jag och hjälper till, haha! Love you stumpi

2009-11-18 @ 22:24:51
URL: http://lollo-louise.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback