Rädda mig någon!

Nu är jag sååå less på att plugga. När man måste så är det såå tråkigt. Bläää på det!

Jag som hade tänkt att jag pluggar 2-3 timmar och sedan åka på lite julklappsshopping. Men den där shoppingen fick jag helt plötsligt ingen lust med. Tittade ut genom fönstret och blev så less så jag vill inte ens gå ut genom dörren idag. Fast det har jag ju varit tvungen till redan två gånger... Hatar att ha hund när det är det här vädret. Dom blir så skitiga! Känns som om de inte har fått en riktig promenad på evigheter. Stackarna, men inte ens de vill ju vara ute när de är så här.

När Robin kommer hem så ska vi åka och titta på en lampa till vardagsrummet. Den som sitter här nu är så jobbig. Man slår i den hela tiden och så är den sååå ful. Får se vad vi hittar. Sen så tänkte jag så här att när vi ändå är ute och åker så kan vi ju titta på en present till pappa. Han fyller år på lördag. Och om en vecka fyller jag år:) På söndag hade vi tänkt att slå ihop pappas och mitt födelsedagsfirande + adventsfika. Sen är det ju även första advents fyverkeri klockan 17 sen. Mys söndag kommer det bli:)
Skönt ska det bli med en ledig helg! Dessutom är det ju löningshelg och det brukar ju var bra helger de:)

Idag är det precis en månad kvar till julafton. Himlans fort det går nu, snart är ju även nyårsafton... Känns skönt att nyår redan är planerat. Annars brukar det ju vara dagarna innan som nån måste styra upp något och då blir det oftast något panikartart. Julen jobbar jag ju såklart så den tänker jag inte ens tänka på. Den är förstörd!

Lite kort från förra nyårsafton. Så himla rolig kväll!=)







Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback