Sound Of Silence

"Slit och släp" som min pappa brukar säga...
Jag är helt slut efter dagen på jobbet, ändå så var jag på den "lätta" sidan. Lollo var typ helt förstörd där vid tjugo i elva, haha. Sötnosen! Men det är sjukt tungt nu på dalby! Många med lift och tung jobbade personer. Hur länge orkar man?? Jag tänker överleva julen iaf:)

Ikväll har jag en partylite visning som jag sitter och peppar mig för nu... Går sådär... Tvingar mig själv att inte somna för då kommer jag bli så seg sen. Satte faktiskt på strykjärnet nu så jag tänkte ta ett ryck att få upp mina nya fina julgardiner (som jag inte sytt själv!!!! hahaa Viktor brukar reta mig). Robin och jag drog en shopping runda på bauhaus och ikea igår. Jätte kul!! Robin hittade en jätte fin taklampa på bauhaus som han satte upp igår kväll, snyygggt:) Jag hittade röda linne gardiner jag som jag ska sätta upp nu. Sen på ikea köpte vi nytt diskställ och lite sånt. Vi ska försöka få upp allt på en stång över diskbänken så man får mera bänkyta, det behövs verkligen!

Nix nu ska jag gå och stryka:) och försöka lyssna på lite upp peppande musik.... Sound of silence går inte för sig hahaa


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback