Vaken alldeles förtidigt...

När man vill sova då går det minnsan inte!
Jag tror jag börjar bli gammal... dricker jag kaffe på kvällarna så är det lögn att sova på natten sen. Jag skyller på Ingela den här gången:) Var där igår kväll eftersom Robin jobbade till 10 igen. Hon praktiskt taget häller i en kaffe... haha. Nä har nog bara mig själv och skylla:) Känns som om ja inte sovit en blund inatt. Stackars Robin! Han kommer hem 11 och åkt 5. Blev inte så mkt sömn för han heller så som jag bökar runt. Hoppas, hoppas att han slutar lite mera "normalt" idag. Kvällarna blir så trööökiga utan han!

Nu sitter jag mest och väntar på att få åka till skolan. Börjar 9 så det är ju ett tag kvar suck.... Om någon är intresserad så gjorde jag godaste frukosten nyss. Stor kopp te och en macka med skinka, keso och tomat, mmm.

Undrans om det är någe på tv den här tiden... Det visar sig!

♥♥♥
Omnia vincit amor


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback