Vill vara pigg...

Jag har fått tillbaka febern... Usch känner mig mera död än levande. Fyser, svettas, fryser och svettas. Himla av och påklädnande hela tiden. Har faktiskt precis kommit upp ur sängen. Skönt att man var ledig idag så man fick ligga kvar. Pappa var upp här vid halv åtta och hämtade Loke. De skulle till Lagga och jaga, jag kände ju inte precis för att åka me... hoppas det går bra för min lilla prins bara:) Fy för att vara ute idag. Regn och rusk och bara grå himmel. Man blir så deprimerad! Man borde gå och sola snart kanske, men drar mig för det bara för att vi pratade om cancer  skolan för ett tag sen. Läskigt det där ju! Hudcancer är det som ökar mest... mycket på grund av solarium... Nää det tåls att tänka på!

Igår var jag ledig (eller ja studiedag kallas det...) men på eftermiddagen var jag på utbildning med Mikaela. Vi är kostombud på jobbet nämlingen. Det var en dietist som hade föreläsningen, jätte intressant! Man fick reda på precis hur mycket man ska äta av vad och så. Nu har jag hel koll på kolhydrater, proteiner, fett och mineraler. Nyttigt att kunna det där ju. Men vad mycket socker man stoppar i sig igentligen, som man inte har en aning om. Finns ju socker i allt nästan! Vi fick även reda på hur mycket man ska äta varje dag för att täcka sitt energibehov och i vad för livsmedel vi får den rätta energin, snabba och långsamma kolhydrater.

Ikväll har en min klass ordnat en fest i svartbäcken för alla i klassen. Skulle vara kul att åka dit men får se om jag orkar. Mår jag så här så stannar jag fasiken hemma...

Nu ska jag lägga in partylite beställningen från i onsdags på datorn och skicka iväg den:) Är en lång lista så det tar nog en stund...

 
Älskar den här låten!!! Den här poppas på bra här hemma just nu:)


Kommentarer
Postat av: Lollo

RIKTIGT gaga-spektakel! ;D I just loooove her! Slutet är ju bäst, hahaha!

2009-11-20 @ 15:27:23
URL: http://lollo-louise.blogspot.com
Postat av: anna

Krya på dig vännen!! Nästa helg är det utställningsdax :) börjar bli nervös! Jag ringer dig inom dom närmsta dagarna. Måste ses snart ju.. puss

2009-11-20 @ 20:12:22
URL: http://annasavtryck.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback