You make my day!

Bloggen har visst legat i vila så här efter helgen... Jobb helger är så intensiva. Man ska jobba och hinna me att göra nå skoj oxå. Inte för att ja gjort nå speciellt skoj men... Mys me helg iaf, får ju sovmorgon me min älskling:) Aldrig fel!

Igår var jag ledig:) Det gillas en måndag! På förmiddagen så gick ja och pappa ut i skogen me Loke. Första gången på säsongen som jag släppte honom, ILLA! Gick hyffsat iaf. Drevet gick till våran tomt. Så jag tog ett pass precis mitt emot tomten. Stog bara och njöt och drömde mig bort tills att huset står där. Helt sjukt, fint det kommer bli! Väcktes ur mina drömmar av att Loke kom fram till mig utan rådjur(???) Han måste ha släppt det. Vi gjorde ett nytt försök iaf uppe på skogen där han fick upp ett nytt men det gick ur marken:( Fick kuta som en tok över plöjet för att hinna ikapp och ta honom. Fy var sjukt jobbigt, dessutom med 10 kilo lera runt stövlarna... Tränning som hette duga!
På kvällen sen hade jag min första egna Partylite visning. Var hos Elin i Vänge. Gick hur bra som helst. Sålde för lite över 4000:- (inte dåligt). Är helt såld på det här nu! Fick även en ny bokning, jätte kul! Men fy vad nervös jag var innan visningen, goosh. Fjärillar i magen om man säger så, flera tusen! Släppte dock sen så fort ja startade visningen. Jätte kul!

Idag blev det en tidig morgon. Cia väckte mig fööör tidigt med sitt gnällande vid grinden. Var bara att gå upp. Röjde lite och kastade en massa skräp på kasen. Sen åkte ja och handlade en sväng. Var även till ekeby för att köpa hundfoder. Dom har höjt priset på fodersäcken igen nu, sjukt dyrt! Funderar på att byta foder men det är ju så bra, svårt det där... Träffade på Mikaelas mamma där som oxå skulle ha foder. Hon hade med sig det nyaste tillskottet i kenneln. Guuud så söt valp!!! Jag dör! Jag vill oxå ha en. Man glömmer hur små och söta de har varit. Synd att de växer så fort. Cia är ju snart ett år, herregud vad fort tiden går. Efter allt pengar spenderande så gick ja upp till mor min på lunch. Fick nå viktväktar grejs, var okej men det blir så torrt allt tycker ja... Mycket sås ska det vara, haha.
Efter lunchen blev det en svamp-plockar-date med Lollan. Skönt med en liten promenad. Vi hittade en hel del svamp faktiskt. En massa höstisar! Mumma! 

Imorgon är jobb, jobb. Sen på kvällen kommer Elin och har alovera party här. Kommer bli skoj!

Nej nu ska jag gå ut me vovvarna och sedan krypa ner i sängen hos min sjukling. Tänk att killar blir sååå sjuka när de har lite ont i halsen. Stackarna, det kan inte vara lätt för dem!:P 

Just det igår fick jag hem mitt pandora armband. Är sååå fint! Bra köp:)

Sweet dreams!


Kommentarer
Postat av: Lollo

tihi, nu är jag här igen, haha! PUSS <3

2009-11-11 @ 15:59:07
URL: http://lollo-louise.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback