Längtar till jul nu!

Freedag idag! Trevligt de:) Och fredag är ju= idol kväll. Det är ju toppen! Kan det bli bättre?? Hahaa nööörd man är.
Idag har jag hunnit me massor. Man gör det har jag kommit på när man går upp tidigt, haha(konstigt va??). Jag kunde inte somna om imorse när Robin åkte så då var det ju bara att kliva upp. Gick en promenix me vovvarna, städade heela lägenheten, hämtade ett halens paket på icaVäst, handlade... Allt innan klockan 11, då Ingela kom förbi och räddade mig:) Lovar att jag hade fått en hjärtinfarkt om hon inte kommit. När man väll har ångan uppe så går det inte att sluta. Glömde tillägga att jag städade hela garderoben oxå, det behövdes kan ja tala om! Fy vad jag är sämst på att hålla ordning där. Mår faktiskt riktigt dåligt av att kliva in där (jaaa jag har en walking-closet...haha är så nice) men nu är det så fint. Allt är hopvikt och inga kläder ligger på golvet. Känns skönt!

Efter att Ingela åkte så har jag gjort ett reklam blad för partylite som jag tänkte dela ut här och där. Måste ju komma igång! Känns som om det är det svåraste. Idag har jag iaf fått två nya bokningar så det är guuuld!

Nu ska jag kila ner till Lisa och pyssla lite. Vi kom på att julkort vill vi göra, så det ska vi roa oss me nu:) Vi gjorde jätte många förra året. Är så kul att skicka personliga än bara vanliga tråkiga kort:)
Ikväll ska jag bara vara hemma. Börjar jobba 7 imorgon bitti så kan ju iaf inte gå ut. Robin och de andra skulle nog det. Sen så tillåter inte mitt konto sådanna där roligheter nu iaf. Jag vill oxå ha lön den 25 som alla andra vanliga! Men men man kan inte få allt... Jag får väll vara lite chafför ikväll har jag en känsla av, hmm.

Lite kort på vad jag säljer:)
(så att ni blir lite sugna på att boka en visning, haha)













det här är bara en liten, liten del att alla ljuslyktor och ljus som finns.
Gå in på partylite hemsida och kika in på de andra:)

Trevlig kväll på er alla nu!
Puss Elin


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback