En liten inbjudan kanske??


Den 8 oktober, dvs nu på torsdag, har jag en patylight visning!!
Alla är välkomna klockan 18:00 hemma hos min mamma. Anledningen till varför vi är hos mamma är att det redan är 15 stycken som redan tackat ja och det känns som om man inte kan trycka in så många här hos mig på 45 kvadrat... Är det inte lite förnuftigt tänkt av mig:) Iaf så bjuds det på lite fika till alla köp glada. Koooommmm!!

Idag har det varit skola heeela dagen lååååång. Och dagen har verkligen känts låååång. Ibland är det bara så tungt att gå upp på morgonen. Vi har gått igenom nervsystemet idag i skolan. Rätt intressant men hur sjuttsingen ska man lära sig allt??? Det är frågan det. På eftermiddagen hade vi grupp arbete. Så himla glad att de valde nya grupper... klickade ju inte direkt ihop med min förra. Men den här blev bra:) Har även träffat på en helt underbar tjej i min klass. Härlig tös. Kul me lite nytt folk:) Efter skolan sen blev det en liten sväng om på höstmarknaden me mina syskon. Det var trevligt. Men va mkt (ursäkta mig) SKIT en del säljer!! Fattar inte... Hittade iaf en julklapp till farmor (ja nu börjas det, helvetes tiden innan jul... vad alla ska få i julklapp) och sen så fick det ju självklart bli en påse me brända mandlar, är ju standard på marknader. Men är det någon som vet om Ulva marknad har varit?? Om inte så nääär är den, den är bäst!

Imorgon ska jag en sväng till dalby och lasta ur alla de ikea grejor som jag har i bilen. Sen skulle ja och Ullis hämta ett soffbord hos hennes föräldrar. Måste även hinna me och läsa alla de sidor som vi måste läsa till skolan på onsdagen...*suck* ja det blir min dag det...


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback