Fredag idag då, niiice

Fredagen är alltid lika välkommen, undrar vad det beror på:P

Går kvällen blev helt kanon! Det kom 14 stycken tillslut. Var lite lagom sådär. Älskar verkligen ljusparty. Alla fina ljuslyktor och alla härliga dofter, mmm. Har även börjat fundera på att börja sälja det själv. Vore jätte kul och så får man ju in en liten extra inkomst. Vore ju inte helt fel:) Får se! Maria (min konsult) är på mig och tjatar så får se om jag ger me mig snart:) Iaf så var alla väldigt köp glada igår, det gillas. Jag fick ett presentkort på 850:- som jag får handla vad jag vill ur katalogen. Men va svårt det va! Kunde inte bestämma mig så jag har bokat in ett nytt party den 3 december, haha. Det kommer troligtvis bli min egen först visning som konsult, får se... Ingela bokade även hon in ett party hemma hos sig den 27 oktober. Och sen så har ju Lollo ett party 15 november, haha, nu kommer det bli en himlans massa partyn att gå på MEN DET ÄR JU SÅ ROLIGT:) så det gör inget! Jag kunde inte låta bli att köpa en jätte fin lykta igår (hittade ingen bild på deras hemsida så bilden kommer senare). Den är i guldmosaik och är enorm! Kom på nu bara, var ska jag ställa den??hmmm. Det löser sig:) Kommer på mig själv hela tiden med att i allt som jag tittar på eller köper så tänker jag "hmm var ska jag ställa den i huset..." haha, lite tidigt att tänka så men man kommer ju inte ha råd att köpa en massa små prylar när väl huset är färdigt så då kan man väll lika gärna göra det nu. Är kanske bara en bortförklaring till att man måste ha just den prylen just nu. Jaja drabbar ingen fattig (eller jo den är ju det det gör kanske, haha). Äsch mosaiklyktan får bli min julklapp!

Nu tänkte jag att jag skulle klä på mig, nej jag har inte gjort det ännu, och sedan ta en promenix ut i skogen me vovvarna. Kanske hittar man någon svamp eller kanske går jag till tomten och hälsar på Robin. Robin är ledig idag han. Var så mysigt me sovmorgon tillsammans. Han åker även till GBG i eftermiddag och kommer hem på söndag så jag är själv heeeela helgen lång. Tråkigt men jag jobbar så det gör inte så mkt. Blir jobbigt bara när man ska sova för det kan jag inte göra själv! Måste ha han nära så jag känner hans värme... blir kanske lite svårt ända från GBG. Jag överlever nog!
Ikväll blire idol kväll me syster-yster och imorgon kväll blire nog bio med henne oxå. Sitta själv hemme det tänker jag inte göra!

Puss på er!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback