Jag är sjuuuk

Nu har jag fått feber oxå... fy! Hoppas att pencilinet börjar verka snart. Jag fryser och svettas på samma gång, inte roligt. Inte har jag någon här som kan pyssla om mig heller... Robin är på tomten och grejar. Det är bra men jag vill ha honom här nu! Ingen mat har vi hemma heller... åhh. Allt är tungt! Orka åka och handla.

En sak är så rolig, Loke har blivit jätte kelig, det har han aldrig varit förut! Meeen det kanske beror på att han har blivit lite bortskämd på senaste tiden... Eftersom inte Cia och han kan vara tillsammans så får han sova inne hos oss på nätterna och Cia i köket. Varje natt nu den senaste veckan har han legat och myst me oss i sängen. I sängen får han ju inte vara men det är så svårt att säga nej när han gosar in sig brevid en. Mys killen min!!


Nää vad ska man göra nu då...
Jag vill inte handla mat iaf!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback