Lördag

Åhh vad seg och trött jag är i huvudet! Hatar att jobba 7-16. Känns som om dagarna blir såå långa. Framför allt på en lördag är det tungt att jobba så. Man kommer av sig lite i jobbet när man har skola varannan vecka. Har aldrig lust att gå till jobbet nu längre. Tur att det finns så underbara flickor där att jobba me:) annars skulle jag inte orka!
Känner mig så taskig mot Lisa för vi hade sagt att vi skulle gå på bio idag. Men jag sa att jag orkar inte. Är så trött! Ändå så har inte arbetsdagen varit så betungande...

Istället blev jag upp bjuden till mamma och pappa på middag (igen). Ikväll skulle de bli fondue, det är sååå gott! det tackade jag inte nej till:) Är så mysigt att vara där uppe hos dom. Man är ju inte det så mkt längre. Älskar min mammas mat!

Imorgon ska jag till Länna och skjuta lite på älgbanan. För på måndag så börjar ju älgjakten. Hade tur att jag var ledig måndag och tisdag nästa vecka, brukar vara roligast att vara me det två första dagarna. Ibland har man flyt:) Sen imorgonkväll så jobbar jag mellan 14.30-21.30. Imorgon kväll kommer även min Robin hem! Helt sjukt att man kan sakna någon så mkt bara efter en dag, haha. Kärlek kanske<3 Hur ska det gå när jag åker till thailand i 3 veckor då...

Nej usch nu måste ja rycka upp mig! Ta en stor kopp stark kaffe kanske så jag vaknar



Saknar dig såå mkt just nu!!


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra måndag? / fröken bitterfitta

2009-10-12 @ 12:23:37
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback