Måndag

Herregud vilken slödag det har varit idag! Inte gjort något vettigt alls. Gick en promenad me Lisa i morse i Ramsta och sedan har jag mest bara varit inne. Iof så har jag sytt färdigt Cias täcke, så nått har jag ju fått gjort. Det ska bara sys dit en krage och det tänkte jag hinna me och göra imorgon. Är ju ledig då me, whoo. Får se om jag slänger upp en bild på henne imorgon med sin nya kreation:) haha. Cia tyckte mest att det var löjligt att ha ett täcke på sig när jag provade det. Men hon kommer tycka att det är såååå skönt i vinter sedan.

Imorgon har jag en partylite visning hos Ingela men eftersom mitt startpaket fortfarande inte kommit så kan jag ju inte hålla i det. Snälla Maria skulle komma och hålla i det istället. Men jag skulle få förtjänsten:) Gullit!

Näää nu ska jag gå och duscha och krypa i säng. Helt otroligt att man blir trött av att inte göra nå vettigt.

Sleep tight<3


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback