Mando Diao - Gloria

Kan inte sluta lyssna på den låten just nu... Sjukt bra!!!

Helgen har varit jätte mysig. Fredagen bestod av en mysig hemma kväll med god mat och film. På lördagen så var det ju utställning i Strängnäs. Malin följde me dit oxå. Var jätte kul! Cia kom 4 i sin grupp med ett CK (inte cert, haha). Det gick jätte bra, hon var så duktig i ringen. Men jag vill inte åka med Mikaela längre.... Hon och Chiwi bara vinner över oss:) Vi var väll hemma vid halv 4 tror jag ocg då blev det lite powernap. Robin drog in på förferre hos Joel och jag gick ner till Lisa och var me henne och Johan. Vi tre skulle bara gå ut och ta en öl men så blev det inte... Vi satte oss först på en pub och träffade Johans kompisar men sen bar det av till platina. Överraskade älsklingen lite:) Träffade även söta Marin där:) Var jätte kul kväll tills vi skulle gå hem vid halv 2. Då upptäckte jag att min lapp till jackan var borta! Robin och de andra hade redan gått ut och fick inte komma in igen... Så ja det var bara att vänta... Halv fyra fick jag ÄNTLIGEN ut min jacka efter många om och men. Men vad segt det var att vänta! Som tur var träffade jag på Engblom där så jag hade några att umgås me. När jag äntligen kom ut så står min älskade Robin och väntar utanför. Sötnosen! Love you<3
Söndagen bestod av huvudvärk som hette duga... Fy vi låg i sängen heeeela dagen. Mys iof om man bort ser från huvudvärken.

Idag har jag varit i skolan hela dagen lååång. Har varit mkt att skriva. Nu på slutet fick vi sitta och ta blodtrycket på varann. Svårt det där! Är ju van med elektrisk från jobbet men nyttigt att lära sig det ordentligt på det gamla hederliga sättet. Tills på onsdag har jag två inlämnings uppg som jag ska lämna in. Tror ni jag har gjort dem då? Nix. Typiskt mig att vänta in i det sista... Ikväll blire plugg!! Imorgon har jag inte tid för då ska vi stycka den där älgen som vi fick och sedan ska jag på föreläsning me jobbet. Sen på kvällen ska jag på möte hos Maria om partylight. Mycket imorgon!

Byeeee

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback