Morgooon

Nu sitter ja här i soffan med nytvättat hår och frukosten färdig. Mys! Det är så skönt att mysa ner sig i soffan i pyjamasen och äta frukost till nyhetsmorgon. Nästan så man somnar om igen, haha. Nä då! Om ett litet tag ska jag klä på mig och åka iväg med SysterYster till fullerö. Älskar att åka ut dit! Finns så mkt fint att titta på:) Hoppas även att de har fått in det jag vill ha! Var slut sålt sist jag var där.
Efter det så ska jag försöka hitta på något mer att baka tills ikväll. Blev ju 17 stycken nu som skulle komma ikväll! Herregud! Men det kommer bli kul. Igår bakade jag en hallon cheesecake och chokladcookies. Men tror inte det kommer räcka...

Nä nu ska jag sätta lite fart här. Är så lätt att fastna vid datorn när man väll har satt sig. Ååå ibland kan jag bli tokig på mig själv, haha. Det som bara skulle bli en halv timme kan lätt bli 2 timmar!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback