Onsdag... redan...

...fort går det minnsan. Man hinner ju inte me längra.
Mina dagar bara springer iväg och jag får inget gjort känns det som. Har tusen saker som jag skulle behöva göra men som bara ligger. Den här veckan har jag iaf varit riktig duktig på att plugga, så där känner jag att jag har fått en del gjort iaf:) Nästa skol vecka så är det ju prov, så nu blir det till att plugga mera. Ska till skolan imorgon me mellan 9-11 för en första-hjälpen kurs. Nyttiga saker får vi lära oss! Men sen efter det tänkte jag nästan att man skulle ta och sätta sig på bibblan för att kunna koncentrera sig, hemma går man ju bara och hittar på annat när det går tungt. Får se, får se hur jag gör.

Igår kväll så var jag på möte om partylite hos Maria. Gick jätte bra:) Så nu idag skrev vi kontraktet. Ska bli jätte kul att prova på. Man vet ju aldrig hur det är förens man provat ju! Så nu ni MÅSTE ni boka visningar med mig. Känner att det svåraste är att komma igång med kunder och visningar. SÅ STÄLL UPP:) Ska ordna lite extra värdinne gåvor åt er;)
Tänkte visa vad för fina grejer vi säljer ur katalogen:) men min internet uppkoppling bara krånglar! Åååå blir tokig!
Får göra det imorgon ist:)

Sov Gött på er!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback