Tisdag

Nu börjar det mörkna... Halv 5 redan. Snart är det mörkt vid 4 redan, usch. Det är det värsta med vintertid. Men åhh vad mysig den är ändå:) Jag är verkligen en stor förbrukare av ljus. Tänder hela lägenheten varje kväll. Mysigt värre!
Idag har jag pluggat, pluggat och pluggat, phuu. Kommer på mig själv me att tänka på annat hela tiden. Ingen kocentration för 5 öre! Men hoppas lite har gått in iaf:)

Nu sitter jag och väntar på att min älskling ska komma hem. Han fick den fin idén med att åka och titta på en mobil till mig ikväll innan ljuspartyt. Säger inte nej till det! De ringde från tele2 i fredags och sa att mitt abonemang går ut nu i veckan. Då kan man ju lika gärna förlänga det och skaffa en ny fräsch mobil oxå. Får se vad det bli:)

Nu ska vi kila:)

PUSSSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback