Torsdag då

Oj vilken black-out jag fick nu... Sitter med fingrarna på tagentbordet och bara -vad ska jag skriva?

Finns väll inte så mkt att skriva igentligen. Jag har gått runt här hela morgonen i nattlinet och en kopp te med massa honung i och försökt bli frisk. Men det blir jag ju tydligen inte. Kanske ska ta pappas råd och dricka en wiskey. Ines kom upp igår me någon häxbryggd som jag skulle dricka... fy vad äckligt det var! Var tydligen nått med kamomill och salvia i. Men tror inte på det där ja, för jag är ju mer snuvig idag än igår! Usch jag börjar klättra på väggarna snart.
Igår var jag iaf lite duktig och pluggade lite. Ligger ju efter en del må jag säga... Måste nog fortsätta med det idag så visst har jag nått att sysselsätta mig me men det är ju så trååååkigt! Rädda mig någon!!

Igår kväll hängde jag upp mina ny inköpta ljuslyktor i fönstret. Blev så himla fint! Älskar ljus! Nu har jag även bestämt mig för att prova på att sälja partylight. Ska på ett första möte snart om det. Kommer bli jätte skoj! Så nu får ni faktiskt ta och boka in mig oxå så jag får lite ställen att åka till:)


På lördag så är det utställning i strängnäs. Jag har övat och övat nu och här hemma så står Cia bra men det är ju helt annat när man är i ringen. Så hoppas, hoppas det går bra! Det var tydligen jätte många staffar som var anmälda till på lördag. Så konkuransen lär vara hård...

Cia och jag i Vallentuna. Där gick det bra iaf:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback