Boooring

Regn, regn och regn. Jag vill ha SOL! Inte ens hundarna vill gå ut när det är så här tråkigt. MIN ÄLSKADE KATT ÄR FÖRSVUNNEN!!! Det här är tredje dagen som hon inte kommer hem på. Hatar att inte veta var hon är. Igår gick jag och letade och ropade på hela gården. Tittade även nere vid 55:an så hon inte låg i nått dike där. Jag vill att hon ska komma hem nu!!

I förrgår var Lollo och Mikaela förbi här och käkade lite. Visade de huset och våra planer på hur vi ska göra. Åhh vad jag längtar tills alla papper är färdiga! Girlsen åkte iaf inte hem förens efter elva typ. Blev en seeg morgon igår sedan på jobbet. Men mys att ha er här:)
Igår efter jobbet så drog jag med mig Robin till gränbyC på en shoppingtur. Han behöver nya kläder!!! Blev iaf en del nytt:) As snygg skjorta fick ja han att köpa (med lite övertalning) har även beställt en jätte snygg stickad tröja till han från deval. Ojojoj vad het han kommer bli, haha. Nu är det bara kortym kvar tills skottland resan:) Och jag måste hitta en aftonklänning*suck*. Har tittat lite men jag hittar ingen som jag vill ha. Får bli en sväng till sthlm kanske...hmm.

Men shiiit vad alla förlovar sig och gifter sig just nu. OMG!! Är tydligen på modet det, haha. Här blire ingen ring änn på ett tag iaf:) För brottom tänker jag inte ha igen. Förrersten vad gör man av gamla ringar som man ej vill ha. Kan man sälja sådana?? Eller smälta om och göra nått annat??

Idag hade jag tänkt att åka ner på stan men det känns inte så skoj i det här vädret. Hittade en as snygg skjorta igår på gränby men såklart fanns det bara i XL (som alltid när jag vill ha nått). Hoppas den finns nere på stan. Måste hämta ut mitt pass oxå idag hos polisen och sedan åka till vägverket och beställa ett nytt körkort. Idag måste jag även ringa och boka en klipptid. Har kommit på hur jag vill ha mitt hår nu, äntligen. Hoppas hon har tid bara innan skottland, hoppas! Jag måste även hinna sova middag idag eller lägga mig sjukt tidigt ikväll. För klockan två inatt bär det av till öland med Mikaela. Utställningen började 10 på morgonen så vi har 8 timmar på oss att ta oss tid. Blir bra det:) Värst bara när vi ska hem. Man lär ju vara skapligt trött och då ska man sitta i en bil 7 timmar hem igen, usch kommer bli tungt. Synd att jag missar Annas kräftskiva oxå som är i morgon:( Vill ju se pojken hon har skaffat:)
Har lite och göra idag alltså... jag som mest bara vill sitta inne och spela farmville och sticka mina sockar färdigt...
Nej nu blire frukost iaf!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas kissen kommer hem igen, vet hur jobbigt det där är! Men oroa dig inte =)

Jag har sett att folk säljer gamla förlovningsringar på tradera o blocket så jag tycker du ska försöka dig på det!

Kram

2009-09-04 @ 10:51:00
URL: http://annarimmarpakanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

smält ner den och gör något annat fint

2009-09-04 @ 12:43:17
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback