Onsdag

Nu sitter man här vid dum-burken och skördar på farmville, haha. Beroende framkallande det där...
Fy vad jag hatar att jobba kväll och sedan dag (som jag har gjort nu). Fast kvällen igår var okey och dagen idag var bra. Hatar vissa vikarier som inte öppnar ögonen och ser saker själva! Vilka stolpskott det finns. OMG!! Idag flyttade iaf min nya tant in, hur söt som helst! Kommer fungera jätte bra tror jag. Kul!
Ikväll blire lite mys with the girls, very nice:) De skulle komma hit o äta en pizza. Herregud vad sugen jag blev på det nu. Bra intivativ Lollo:) <---- Hur fasen stavas det, haha

Imorgon jobbar jag dag och sen är jag ledig 3 HELA DAGAR. Wooohoo! Men på ferdag natt/ lördag morgon klockan 02 åker jag och Mikaela till öland på utställning igen. Ångrar mig lite att jag anmälde mig ti öland, kommer vara sjukt jobbit att åka dit men tydligen så är domaren bra så jaaa okeeey. Håller tummarna för Cia och hoppas det går dåligt för Chiwi (hehe) nejdå hon vinner sääääkert som alltid! Bara jag får en rosett så är jag nöjd:)


En bild på en snyyygg staffe som jag hittade:)


En bild på min snyyyygga staffe, haha. Ser ju ut som hon är död ju, skruttan.
Chiwi är i bakgrunden. Bästisen:)

Nej nu lär jag ta en runda och städa lite*suck*.
Ser för j*vligt ut här....


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback