Grattiiis!

Vad är det för en dag, vad är det för en dag?!
Jo det är ingen vanlig dag för det är
 Ingelas 50-årsdag,
hurra, hurra, HURRA!

Grattis sötaste svärmor!


Idag har det varit en intressant dag i skolan(faktiskt). På förmiddagen hade vi social psykiatri lektion fram till lunch sen efter lunch var det studie besök i ulleråker på ett mental museum. Var jätte kul att gå där och se hur vården har utvecklats genom åren. Var hemskt hur de behandlade de metalt sjuka på 1800-talet och långt in på 1900-talet mitt. Var nyttigt att se dock! Skönt att utveckligen går framåt iaf.

När jag åkte hem sen fick jag ett sms om att mina grejer från H&M hade kommit (???), hade totalt glömt vad jag beställt. Blev en liten överraskning:) blev mkt nöjd! Det var en jätte fin sommarklänning, en basic kofta och ett träningslinne. Fint, fint! Men sommarklänningen lär det ju dröja med att man kan använda... fy för det här vädret! Vintern är ju tillbaka:( var en i skolan som sa att det skulle vara likadant väder på sista april. Fyy! Hoppas inte!

Nu ska jag försöka slänga ihop nå mat. Efter det ska vi åka till Ingela och gratta henne lite. Hon har iof fest på lördag men ändå kul att åka dit på rätta dagen lixom:)

Ibland har man bara sånna bra dagar. Idag är en sådan dag. Känner mig glad och fin på nå vis, haha.

syns inte det?? haha
(p.s måste verkligen göra nått åt mitt hår snart! Vet inte om det ska bli mörkt igen eller om det får bli mera slingor, svårt val!)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback