Jag fäller!

Jag tappar så mycket hår just nu! Känns som om det inte blir nå kvar på skallen jue. Vinterpälsen kanske faller av??
Har precis tvättat håret och ska prova en grej som jag läste i en tidning idag. Man skulle fläta hela håret i 2 centimeters tjocka flätor och sedan sova med det. Sedan nästa dag så skulle det bara var att ta upp flätorna och spraya igenom håret och man får en ängla lik frisyr. Testa kan man ju:) men jag tror jag kommer se ut som en trollunge med mitt tjocka hår...


Lagade kyckling till middag med grönsallad och avokado röra + en feta ost röra till. Blev gott och MYCKET så det räckte till varsin matlåda imorgon. Mmmm.
Imorgon jobbar jag dag och så även onsdag och torsdag. Skönt att jobba dag så man kan göra nått på kvällarna. Träna t.ex. Skulle ha varit och träna idag men middagen blev så sen och då får man bara håll och orkar knappt nått. Så det stog jag över!

Nu är det 2 1/2 men på sexan som jag ska glutta på!
So long


Kommentarer
Postat av: Lollo

ååh det där fällningsproblemet har jag vart med om! Det är jättevanligt att man börjar tappa hår om man ändrar livsstil fort, t.ex börjar träna eller äta annorlunda, så det är säkert det som är orsaken jag tänka.... :) PUSS på dig lilla gryyyn <3

2010-04-12 @ 22:26:21
URL: http://louiisegraf.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback