Ledig onsdag:)

Så skönt, så skönt! Speciellt efter gårdagen. Först var jag i skolan mellan halv nio och halv fyra sedan klockan fyra började jag jobba. Blev lite stressigt där ett tag! Men gick bra:) Kvällen på dalby var lugn och skön. Jobbade med Petter, Emma och David så det var ju kanon! Hemma sen försökte jag gå och sova men lönlöst. Tror jag satt uppe till ett och la mig sedan i sängen och tittade på animalplanet. Somnade så nog efter en stund för Robin väckte mig imorse och sa att jag skulle lägga mig åt rätt håll i sängen, haha.

Morgonen nu så har jag hunnit me en skogspromenad med vovvarna, ett låångt samtal med svärmor och bakat lite. Ingela och ja skulle ha bakat till på lördag idag men vi skulle fixa det på fredags istället. Hon skulle vara hos sin syster idag för att stötta henne. Tänker på dig Ann-Britt! Kan inte föreställa mig att förlora den man lever med. På lördags är det 50-års firande för Ingela (men hon fyller imorgon). Det var därför jag jobbade igår för att skippa lördagen. Det blir öppethus för alla nära och kära och sedan ska hon ha fest sen i sommar. Kommer bli kul!

Sitter just nu och väntar på att mitt bröd ska bli färdigt. Jag är så sugen på att göra egna hamburgare till middag ikväll men vad ska man ha för bröd då då lixom?? Hittade ett LCHF bröd som jag ska prova nu. Ser gott ut iaf i ugnen:) Det hette "Oopsis" lite roligt namn.
Jag vad ska man annars hitta på idag då?? Ingen aning faktiskt. Ska bege mig mot F&S på eftermiddagen iaf så mycket vet jag:)

Btw ringde och bokade tid för mina naglar igår, fick tid på tisdag:) Nu jäklar ska de bli fina igen! Mina egna blev ännu sämre efter jag tog bort de förra tipparna så nu skyller jag på att jag måste gå och fortsätta fixa dem, hehe.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback