Min Loke Toke

Dagen har varit en riktig pyssel dag. På förmiddagen så började jag röja här hemma. Blev en röjning som hette duga! Sorterade upp all tvätt och gjorde fint i garderoben. Slängde två hela kassar med massa skit! Efter den garderoben så gav jag mig på den andra. Den som det har varit KAOS i föör länge. Insåg ganska snart att jag behövde förvaringslådor. Åkte en sväng till ikea och införskaffade lite bra-att-ha-saker och fixade ordning och reda. Nu är jag hemskt nöjd med min insatts:) har även dammsugit hela lägenheten och diskat all disk. Luktar gott här nu:)

När man har ångan uppe så att säga så är det svårt att sluta plocka och pyssla, så när lägenheten var klar så var det Lokes tur. Hämtade trimmaskinen hos mamma och satte igång:) Nu är han en riktig snygging (ja så snygg en tax kan bli iallafall, haha).

FÖRE

(inte så bra bild, men han var JÄTTE lurvig!)

EFTER

(Ansiktet fick jag inte röra. Skägget skulle vara kvar minnsan, haha)

Nej nu ska jag och min karl se en film. Vi är lite oense om vilken det ska bli, men jag vet att det kommer bli min tillslut, hehe.
Imorgon ska jag fara in till stan en sväng. Har en liiten lista på att-göra-saker efter det tänkte jag bjuda in mig på lunch hos Lollo och sedan vid halv två ska vi på begravning på gamla kyrkogården.




Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback