Nu har nedräkningen börjat!

Nu är lönen bränd. Den försvann lika fort som den kom! Hahaa. Nej då men jag kände att jag var värd en slösar dag efter en sån knaper månad;) Var och fixade naglarna i morse efter det fick det bli en shoppingrunda ner på stan. Blev mest sånna där bas grejer som jag "behövde". 2 oversized tröjor och en svart kofta (undrar vilken den här var i raden... hatar igentligen svarta tröjor. Blir ju gråa tillslut!) hittade även ett par super bra lite tjockare leggings, som jag har letat! Hämtade ut ringen idag med som jag lämnade in för ett tag sedan. Jag som bara skulle förminska den och då blev jag helt plötsligt tvungen att göra om fästena till stenen för den höll på att lossna. Lika bra lixom! Men not so fun on mitt money accont... Nu sitter den iaf på fingret:)


Vackra naglar och fina ringen som jag fick av mamma:)
Tycker inte riktigt om naglarna i början för den vita kanten kommer så långt ned. Blir snyggt om nån vecka när mina egna växt upp lite:)

Efter shopping rundan så promenerade jag till Lollo och så gick vi till kvarnen för att fixa lite lunch. Satt på deras bakgård sedan och mummsade i oss var sin feta&spenat pirog, mmm. (Hej kolhydrater!) Halv två sedan var det begravning i stillhetens kapell. Jätte vackert var det! Du är saknad<3

Undrans sa flundran vad det ska bli för mat ikväll då?? Har idé torka! Men jag har fyllt kylskåpet idag med diverse nyttighter så nått ska man väll hitta på


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback