Söndag? Måndag?

Blir helt tokigt när det är flera röda dagar efter varann. Känns som helg hela tiden och det är det ju iof oxå...

Oj klockan är redan ett, känns som om klockan går välldigt fort just nu. Men vi har hunnit me en himla massa saker oxå. Jag slipade och spacklade väggen till kylskåpet i morse och sedan medas det skulle torka så körde jag över grävmaskinen till tomten. Kändes som om det tog flera timmar!! Sakta men säkert kan man ju säga... Aldrig mer ska jag bli lurad att "det är så roligt att köra över grävmaskinen" av Robin. Nu håller han på att gräver ner massa rör på tomten. Jag har precis slipat och målat väggen ja:) Väntar bara på att färgen ska torka. Tråkigt! Men spotify håller mig sällskap:) Klockan fyra ska vi vara hos Robins föräldrar på påskmiddag. Mycket ätande just nu!

Igår på dagen var vi hos Johan och tittade på pappa när han beskar äppelträd. Sen på kvällen åkte vi in till stan och träffade Viktor. Käkade på Texas Long Horn och drack lite öl på terassen, mysig kväll sådär.

Fredagen i bilder:)

Henning och Simon


Värdinnan:)


Anna


Simons polare


Liite dans blev det me, haha.

Nu ska jag måla en gång till innan det är dax för att fixa sig inför middagen.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback