Söndag morgon!

Fast jag inte kom i säng inatt förens halv fyra så vaknar jag iaf vid åtta. När man vill och får sova så går det icke. Så sedan klockan åtta har jag varit uppe och pysslat och donat här hemma. Diskade allt sen igår (Lollo va fasiken gjorde vi igentligen, blev så jäkla mycket disk!!!! Hahaa) och bakade ett jätte gott LCHF bröd (lägger upp receptet sen). Nu väntar jag på att min älgstek ska bli färdig i ugnen, termometern ska upp på 55 grader och nu är det 50 så soon är den ready:) Ska lägga den i en marinad sedan som den ska få gotta sig i till kvällen. Blir mumma det:)

Känner mig så lat! Jag hoppade över träningen igår och tänkte jag går imorgon istället.... Passet som jag hade tänkt gå på börjar nu om 5 minuter, ooppsi. Men jag känner inte för att åka! Får bli en power-walk istället till ramsta och tillbaka senare.

Bara nedrans steken blir färdig så ska jag fara till ica maxi en sväng. Tänkte göra nå god efterrätt till kvällen me. Hittade ett jätte gott recept på LCHF rulltårta som jag ska prova göra:) får se, får se.

Hörrni det är fint väder idag!!!
Sool♥


sista april förra året, hoppas det blir lika fint väder i år igen:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback