Bakis dag här hemma

Kräftskivan igår vart kanon mysig! Var så sjukt gott me kräftor och allt där till. Västerbottenost pajen som jag gjorde var underbart god:) skryt, skryt hehe. Blev rätt sent och när jag upptäckte det fick jag dåligt samvete att hundarna varit hemma själva så länge. Men de verkade inte bry sig så mycket om det när vi kom hem. Tröttisarna såg helt nyvakna ut när vi öppna dörren. Men va seg jag var i morse! Var upp engång vid åtta och gav hundarna mat och gick ut en sväng. Sen deckade jag i sängen igen brevid min snarkande karl. Vaknade inte förens klockan halv ett. Var nog första gången på länge ja sov så länge! Men skönt vare:) Robin for iväg och skulle flytta grävmaskinen från tomten till Rosersberg. Blev nå krångel så han är inte hemma än:( Hopppas snart! Jag är hungrig och sugen på coca-cola. Får bli en degar kväll ikväll framför teven tror jag. Söndags mys sådär:)

Nu har redan en semester vecka flugit förbi... Vart tar tiden vägen?? Den här veckan som kommer ska vi verkligen ta vara på tiden och göra något!

Är så grymt avis på Lollo och Nisse som åker till mamma-mia ön idag. Vad romantiskt! Hoppas ni har det jätte mysigt underbara vänner♥


älskar verkligen den här filmen. har nog sett den minst 10 gånger. bilden visar även den bästa scenen i filmen:) såå romantiskt! jag vill me åka dit!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback