Fredag!

Idag är det fredag äntligen, älskar fredagar mer nu för tiden!

Idag på fm var pappa, jag, Robin och Johan till Länna och sköt på älgbanan. Jag pröv sköt med farfars bössa förförsta gången, guuu vad den sparkade! Trodde axeln skulle gå av... men det är väll en vane sak. Sköt en serie sen på älgen och då gick det bättre, ska nog ha den kvar. Måste investera ett nytt kikarsikte "bara". Inga billiga grejer... Tror Robin gav sex tusen för sitt nya (+ 13 för bössan...) men så var det en riktigt bra kikare oxå. Får se vad jag hittar för nått. Ingen billig hobby man skaffar sig direkt.

 
Efter skyttet så åkte vi och luncha och hämtade ut mitt körkort. Skandal att jag inte fixat det tidigare, tappade ju bort det förra för över ett år sedan... Blev helt ställd när jag såg bilden på kortet Är det där jag?! Om man jämnför orginal bilden och den de har tryckt på kortet så är det heeelt olikt. Jag ser ut att ha svart hår, mörka ögon, svarta ögonbryn och pyttelitet huvud. Inte blev det fult men jag undrar bara hur det kommer sig?? Jaa ja nu har jag det iaf:)

Bidde ingen mag-petning igår så vi ska dit på middag ikväll istället:) Trevligt, trevligt. Jag fick i uppdrag att fixa grill kött och det har jag gjort, ligger i marinaden och gottar sig;) Väntar bara på att min karl ska komma hem nån gång från go-karten me brosan så ska vi fara.

Hoppas ni får en trevlig kväll mina söta läsare!
(som är för lata att kommentera, hehe)






Vackert kort på oss, eller inte...

But I love you so much, my soulmate!
My love for you gets stronger every day♥


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback