Freedag den 13:onde

Inte för att jag är skrockfull eller så men alltid när det är just fredag den 13:onde så är det nå kusligt... vet ej vad. Apprå på skrockfull, haha, jag är nog det iaf. Ni som gick i ramsta skola, höll ni oxå fingrarna i kors när ni gick under stegen vid gamla skolan?? Jag kom på mig själv sist jag var där att jag gör det fortfarande. Vadå gamla vanor sitter i! (måste ju typ vara 10 år sedan jag gick ut 6:an i ramsta...)

Inatt har det varit en sån där konstig natt igen. Vrider och vänder mig och vet inte hur jag ska ligga. Och så svettas man sen fryser man och sen svettas man... sen upp på toa ner i sängen ja och så vidare. Fattar inte hur Robin kan sova när jag bökar runt som jag gör, men förstår han när han sa att DU får sova ytterst. Hoppas det här blir bättre asså, hur ska man annars orka börja jobba igen...

Nu funderar jag på att ta en tur till gränbyC faktiskt. Detta BH problem börjar bli stort och sen så ska jag till söta Anna i morgon på middag innan Hoffmaestro och då vill man ju inte komma tom hänt:) Ska bli så kul att få se hur hon bor nu. Hus ägare och allt!

Först nu ska jag hjälpa pappa lite att skjutsa ut han på åkern och köra kärror, bonnunge som man är;)


Anna och jag på inflyttningsfest hos Kim och Karin, John är me på ett hörn oxå:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback