Gotland uppdatering! Både igår och idag ha...

20100826571 (MMS)

Gotland uppdatering! Både igår och idag har vi turistat lite. Gått promenader vid vattnet, shoppat lite, tittat på en del loppis ställen och umgåts me hundar. Mikaela har 3 staffar me sig och Alexandra 3 taxar+ 3 taxvalpar på 10 veckor. Valparna är så sjukt söta! Men vad jag känner att jag längtar efter mina hundar nu... Känns som om jag kommer vara helt slut på hundgnäll och pipande efter denna helg! Speciellt EN hund skulle jag kunna strypa nu, haha. Imorgon är det utställning då rå. Ska bli kul! En sak till som är kul det är fredag idag= löning och ny grav. vecka!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag har frågestund i min blogg, ställ gärna en fråga om ni har lust och jag länkar alla som skrivit. :) <3

2010-08-30 @ 09:37:23
URL: http://mammsing.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback